AVOIMET TYÖPAIKAT

Avainasiakaspäällikkö, raaka-aineet

Perustiedot avainasiakaspäällikön paikasta

Avainasiakaspäällikön tehtävä perustuu raaka-ainemyyntiin
Toistaiseksi voimassa oleva työsopimus
Työtehtävässä vastaat Romutan ja Romutan emoyhtiön Umacon Oy:n liiketoiminnoissa tuotettavien raaka-aineiden myynnistä
Palkka sovitaan yhdessä
Työaika 40 h viikossa
Vuosittainen hyvinvointiraha
Koeaika 6kk

Avainasiakaspäällikön työnkuva

Etsimme Romuta Oy:lle liiketoimintalähtöistä ja aktiivista avainasiakaspäällikköä raaka-ainemyyntiin. Tässä tehtävässä vastaat Romutan ja Romutan emoyhtiön Umacon Oy:n liiketoiminnoissa tuotettavien raaka-aineiden myynnistä sekä kotimaisille että kansainvälisille asiakkaille, kuten terästehtaille ja tukkureille, kehität keskeisiä asiakassuhteitamme ja osallistut liiketoimintamme kannattavuuden optimointiin. Työssäsi pääset toimimaan kiertotalouden ytimessä ja rakentamaan pitkäaikaisia asiakassuhteita.

Tehtäväsi keskiössä on materiaalien markkinahintojen aktiivinen seuraaminen, ajankohtainen hinnoittelu sekä raaka-aineiden myynti kotimaahan ja vientiin. Lisäksi vastaat olemassa olevien asiakkuuksien kehittämisestä, uusien asiakkaiden hankinnasta ja kokonaisvaltaisen asiakaskokemuksen varmistamisesta. Rooliisi kuuluu myös metalliromun ostotyön ohjaaminen ja sen sujuvuuden varmistaminen.

Roolissasi yhdistyy strateginen näkemys ja operatiivinen tekeminen: tarvitset sekä liiketoiminnallista ymmärrystä että kykyä reagoida nopeasti muuttuviin markkinatilanteisiin. Tehtäväsi kattaa myös materiaalivirtojen optimointia, logistiikan hallintaa, sekä vientiprosessien koordinointia.

Tarjoamme sinulle

  • monipuolisen ja merkityksellisen työn, jossa olet tärkeässä roolissa kiertotalouden ja vastuullisen liiketoiminnan kehittämisessä
  • mahdollisuuden työskennellä sekä kotimaan että kansainvälisen kaupan parissa
  • kannustavan työyhteisön, jossa arvostamme yhteistyötä ja innovatiivisuutta
  • kilpailukykyisen palkan ja vuosittaisen hyvinvointiedun
  • lähes täyden etätyömahdollisuuden

Odotamme sinulta

  • soveltuvaa koulutustaustaa kaupalliselta alalta (esim. KTM, tradenomi) tai teknis-taloudelliselta alalta (esim. insinööri AMK, materiaalitekniikka tai tuotantotalous)
  • kykyä analysoida markkinahintoja ja niiden vaikutuksia hinnoitteluun ja myyntiin
  • erinomaisia myynti- ja neuvottelutaitoja vahvojen asiakassuhteiden rakentamiseen ja ylläpitoon
  • hyviä organisointi- ja koordinointitaitoja sekä kykyä hallita kokonaisuuksia
  • sujuvaa IT-osaamista, kuten Office 365:n, Excelin ja analytiikkatyökalujen sujuvaa käyttöä
  • erinomaisia viestintätaitoja ja kykyä toimia tehokkaasti sisäisten ja ulkoisten sidosryhmien kanssa
  • itseohjautuvuutta yhdistettynä vahvaan tiimityöskentelyasenteeseen
  • sujuvaa englannin kielen taitoa
  • valmiutta matkustaa tarpeen mukaan
  • esimiestaitoja, kuten kykyä ohjata ja kehittää tiimiä tavoitteellisesti

Eduksesi on

  • aiempi työkokemus raaka-ainekaupasta (erityisesti metalleista tai teollisuuden hankinnasta), metalliteollisuudesta, vientikaupasta, myynti- ja asiakkuudenhallintatehtävistä ja/tai logistiikan hallinnasta
  • metallinkierrätyksen, materiaalikaupan tai teollisuuden tuntemus
  • kiinnostus kiertotaloutta ja kestävää kehitystä kohtaan
  • vahva näyttö myyntiosaamisesta

Työyhteisöstämme

Työyhteisössämme sinulla on mahdollisuus vakituiseen työsuhteeseen ja olla osa kasvunälkäistä ja innostunutta, mutta rentoa ja joustavaa työyhteisöä. Meilläpäin asiat otetaan tosissaan, mutta ei ikinä liian vakavasti. Tästä työyhteisöstä ei puutu huumoria ja hauskoja hetkiä työkavereiden kanssa.

Kiinnostuitko?

Lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen 22.12.2024 mennessä rekry@romuta.fi. Huomioithan, että paikka voidaan täyttää heti sopivan henkilön löydyttyä.

Lisätietoja tehtävästä antaa Jyrki Mutanen, 040 920 8237, jyrki.mutanen@romuta.fi

KETÄ ME OLEMME

Vaikka ihminen ei koskaan ole valmis, niin tämä romuala me kyllä väitetään osaavamme

Markkinointimiehet pyysivät kertoman resurssiviisaudesta, materiaalivirroista ja vihreämmästä tulevaisuudesta, mutta ei semmoinen markkinointikukku oikein taivu meidän suuhun, joten mennäänpä faktoilla.

Ketä me olemme