Palvelemme niin yksityis-, kuin yritysasiakkaitakin romu-ja kierrätysasioissa.
Aina kun ollaan tekemisissä asiakkaiden kanssa, syntyy kokemuksia. Selvitämme säännöllisesti palautekyselyillä millaisia kokemuksia ja kehitysideoita asiakkaillemme on jäänyt mieleen, jotta kykenemme kehittämään toimintaamme vieläkin paremmaksi.
Tässä asiakkaidemme fiiliksiä vuoden 2022 palautekyselystä:
“Olen käynyt teillä mieheni mukana. Naisena tällaiseen paikkaan meneminen tuntuu vähän niin kuin elefantilla posliinikaupassa, eli ei niin luontainen olo. Teille tullessa a) ohjeet oli hyvät ja selkeät b) homma toimi todella hienosti c) henkilökunta oli ihan supermukava, sekä ulkona, että toimistossa, meidän koirallekin autoon juttelivat ja maksutapahtumassa fiilis oli tosi kiva ja rento. Uskaltaisin näin naisena tulla myös yksiniin jatkossa teille. Superhyvää toimintaa!”
“Teille on tervetulleita niin pienet kuin isotkin romuerät.”
“Olen todella tyytyväinen teidän toimintaan. Kiva käydä katsomassa teidän työntekijöiden iloista puuhailua.”
”Asiakaspalvelu on luontevaa ja kohteliasta. Sisäpihan ja portin siivo on pistänyt silmään joten siihen kannattaa puuttua.”
”Romutalla on kohdallaan asenne (toimitaan 2020–luvulla eikä 1970)… Parantaa voisi sijaintia eli olette täältä etelästä katsottuna aika kaukana.”
“Palvelun nopeus ja luotettavuus on parasta. Aina on voinut luottaa siihen, että homma hoituu, kuten on sovittu.”
”Kaikki on mennyt aivan nappiin, mutta jos jotain täytyisi muuttaa niin kahvi on ollut hieman palaneen makuista.”
”Romua myyneenä hyvän ja palveluattiin palvelun olen saanut vähintäänkin kilpailukykyiseen hintaan. Asiakas kohdattiin asiakkaana ja homma toimi sujuvasti. Pystyy markkinoimaan ns. puskaradiossakin ja olenpa sen tehnytkin. Rahat tuli sovitussa ajassa. En pysty rakentavaan palautteeseen koska hommassa ei mielestäni ollu kehittämisen tarvetta.”
”Avoimuus ja aitous tekemisessä. Romubisnes on osattu hyvin tuoda nykyaikaan mukaan!”